Search
Close this search box.

MNG

Search
Close this search box.

MNG

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

MNG

EVENT

Discussion on “Current Situation and Challenges of e-Commerce”

2022.06.15

The Ministry of Digital Development and Communications, the Ministry of Foreign Affairs, the Communications Regulatory Commission, and the Asian Development Bank’s regional projects jointly held a discussion on “CURRENT SITUATION AND CHALLENGES OF e-COMMERCE IN MONGOLIA”. Around 100 representatives from governmental and non-governmental organizations active in trade-related activities, as well as 65 private companies working in the sphere of e-commerce and delivery, joined the discussion.

Z.Gantogoo, Head of the Ministry’s Policy and Planning Department, opened the discussion with a presentation on “Legal Environment and Current Situation of e-Commerce.” Participants in the discussion from the private sector recognized difficulties affecting the industry and expressed their opinions on the necessary measures.

In 2021, the Ministry of Digital Development and Communications and the Asian Development Bank signed a memorandum of understanding. The two parties agreed to collaborate on strengthening the legal environment for e-commerce as part of the MoU. Mongolia currently has the following legal framework in place for e-commerce. Namely,

  • The Vienna Convention on International Agreements on the Sale and Purchase of Goods Венийн конвенц
  • The Brussels Convention on the Recognition of Judgments in Civil and Commercial Matters Брюселлийн конвенц
  • The Convention on the Use of Digital Communications in International Agreements
  • The General Agreement on Facilitation of Paperless Cross-Border Trade in Asia and the Pacific (April 28, 2022).

According to the Household and Personal Information, Communication, Technology Use and Accessibility Survey, 29.9 percent of Mongolians over the age of 15 use e-commerce.

  • 55.7 percent for footwear, clothing and sports goods;
  • 46.2 percent are household goods and furniture;
  • 7.2 percent for books and stationery;
  • 28.2 percent are cosmetics;
  • 13.9 percent for food and food orders;
  • 10.9 percent of respondents stated they purchase technical and technological goods and services online.

According to the survey, 49 percent of people buy goods online using social media, 35 percent through websites (amazon, Taobao), and 16 percent through a combination of e-commerce channels. People are increasingly choosing healthier and safer ways of shopping as a result of the pandemic, and the introduction of online ordering services has hastened the growth of e-digital commerce and postal delivery services

However, the majority of individuals do not engage in online shopping due to their preference for in-person shopping, a lack of understanding and abilities in electronic technology, and concerns about trust, security, privacy, and technology. As a result, the Ministry of Digital Development and Communications intends to launch a nationwide campaign to improve residents’ digital skills, knowledge, and comprehension.

In the future, it will be necessary to improve the digital commerce policy and regulatory environment, address infrastructure issues like freight, logistics, and payment, improve regulations to protect consumers and organizations’ interests, create a unified database with digital commerce data and detailed statistics, and highlight addressing and delivery. The Asian Development Bank will conduct a digital commerce research and make policy suggestions based on the outcomes of the discussion.

Other news

Цахим хөгжил, инновац, харилцаа холбооны сайд Ц.Баатархүү харьяа болон салбар байгууллагын удирдлагуудтай уулзлаа

Цахим хөгжил, инновац, харилцаа холбооны сайд шинээр томилогдсонтой холбогдуулан яамны харьяа болон салбар байгууллагын удирдлагуудтай өнөөдөр (2024.07.19) уулзаж, хийж хэрэгжүүлж буй ажлын одоогийн нөхцөл байдал, цаашид хэрэгжүүлэхээр төлөвлөж буй ажлуудтай танилцан, үүрэг чиглэл өгч, санал солилцов.

Ажлын хэсгийн гишүүн Харилцаа холбоо, мэдээллийн технологийн газарт ажиллав

ҮЙЛ ЯВДАЛ Ажлын хэсгийн гишүүн Харилцаа холбоо, мэдээллийн технологийн газарт ажиллав 2021.08.05 Улсын Их Хурлын даргын 2021 оны 54 дүгээр захирамжаар Нийтийн мэдээллийн тухай, Хүний хувийн мэдээлэл хамгаалах тухай, Кибер аюулгүй байдлын тухай, Цахим гарын үсгийн тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төсөл болон эдгээр хуулийн төсөлтэй хамт өргөн мэдүүлсэн бусад хуулийн төслүүдийг хэлэлцүүлэгт бэлтгэх үүрэг бүхий ажлын хэсгийг байгуулсан. Тус ажлын хэсгийн гишүүд болох Улсын Их Хурлын гишүүн Н.Учрал, Э.Бат-Амгалан, Ж.Сүхбаатар, Д.Цогтбаатар нар өнөөдөр (2021.08.05) Харилцаа холбоо, мэдээллийн технологийн газарт ажиллаж, Засгийн газрын Иргэд, олон нийттэй харилцах “1111” төв болон “e-Мongolia” төвийн үйл ажиллагаатай танилцав. Монгол Улсад үйл ажиллагаа явуулж байгаа төрийн үйлчилгээний хөгжлийг олон байршил дээр олон ажилчид ажилладаг, нэг байршил дээр олон ажилтан ажилладаг, операторын системд орж нэг ажилтан олон байгууллагын үйлчилгээг хүргэдэг, иргэд төрийн бүх үйлчилгээг цахимаар авах боломжтой болсон үе гэж дөрвөн үе шатанд хувааж үзэж болох юм. Харилцаа холбоо, мэдээллийн технологийн газраас “e-Mongolia” төрийн үйлчилгээний нэгдсэн цахим системийг хөгжүүлж байгаа бөгөөд өдөрт дунджаар 50-60 мянган хандалт авдаг байна. Иргэд вакцины гэрчилгээ, нийгмийн даатгалын шимтгэл төлөлтийн талаарх тодорхойлолт, оршин суугаа хаягийн лавлагаа зэрэг төрийн 539 төрлийн үйлчилгээг цахимаар авах боломжтой болжээ. УИХ-ын гишүүн, Инновац, цахим бодлогын байнгын хорооны дарга, ажлын хэсгийн ахлагч Н.Учрал “Төрийн үйл ажиллагааг ил тод, авлигаас ангид, иргэдэд чирэгдэлгүй хүргэхэд цахим шилжилт чухал үүрэг гүйцэтгэнэ. Манай улс дэлхийн бусад улс оронтой өрсөлдөх чадвараа дээшлүүлэх шаардлага үүсэж байна. Технологийн шинэчлэлээс гадна хууль, эрх зүйн өөрчлөлтийг хийх хэрэгтэй учраас УИХ-ын  Инновац, цахим бодлогын байнгын хороо, Хууль зүйн байнгын хороо, Аюулгүй байдал, гадаад бодлогын байнгын хороо хамтран Нийтийн мэдээллийн тухай, Хүний хувийн мэдээлэл хамгаалах тухай, Кибер аюулгүй байдлын тухай болон Цахим гарын үсгийн тухай хуулийн төслүүд дээр ажиллаж байна. Цахим засаглалыг хөгжүүлэхэд мэдээллийн аюулгүй байдал хамгийн чухал байгаа” гэлээ. Share on facebook Share on twitter Бусад мэдээ

Зөвшөөрлийг цахимжуулахад Эстон зөвлөнө

2019 онд Эстоний И-Засаглалын академитай Монгол Улсын Засгийн газар хамтын ажиллагааны гэрээ байгуулж, цахим хөгжлийг дэмжих эрх зүйн орчинг бүрдүүлэх, И-Монгол платформыг хэрэглээнд нэвтрүүлэх чиглэлээр зөвлөх үйлчилгээ авсаны үндсэн дээр 1000 гаруй төрийн үйлчилгээ хэрэглээнд нэвтэрч И-Монгол 3.0 хувилбарыг 2023 онд олон нийтэд танилцуулсан юм. Мөн УИХ-аас цахим хөгжлийг дэмжих 4 багц хуулиудыг батлаж 60 гаруй журмыг боловсруулан батлуулсан. Тус зөвлөх үйлчилгээний үр дүнд Монгол улс НҮБ-ын цахим хөгжлийн индексээр 18 байр урагшилсан бөгөөд Эстоний нийслэл Талин хотод зохион байгуулагдсан “Нээлттэй засгийн түншлэл” дээд хэмжээний уулзалтын үеэр МУ-ын Засгийн газрыг “Нээлттэй засгийн хүндэт өргөмжлөл”-өөр шагнаж цахимжилтийн үр дүнг өндрөөр үнэлжээ. Тэгвэл энэ өдрүүдэд ЦХХХ-ы сайд Н.Учралын Эстони улсад хийгдэж буй айлчлалын үеэр И-Засаглалын академитай цахимжилтийн 2 дахь түвшний хамтын ажиллагааг эхлүүлж ЦХХХЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Б.Батцэцэг, И-Засаглалын академийн захирал Ханнес Асток нар гэрээнд гарын үсэг зурлаа. Тус зөвлөх үйлчилгээний хамтын ажиллагааны хүрээнд иргэн бүрт тоон гарын үсгийг түгээх, бизнесийн зөвшөөрлийг цахимжуулж И-Бизнес шийдлийг боловсруулж Эстони улсын сайн туршлага “Цахим оршин суугч” платформыг нэвтрүүлэхээр харилцан тохирлоо.